Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Raport planu kont podstawowego

Spis treści:

Zastosowanie funkcji

Funkcja Raport planu kont podstawowego służy do uzyskania wydruku pełnego planu kont lub wybranego zakresu kont. Funkcja znajduje się w opcji Konta, Raporty dla kont.

Opcje wydruku

Tworząc raport należy zaznaczyć jakiego typu i rodzaju kont dotyczy.
Typ konta syntetyczne oznacza, iż zostaną wydrukowane wybrane konta syntetyczne.
Typ konta nadrzędne oznacza, iż zostaną wydrukowane wybrane konta nadrzędne.
Typ konta analityczne oznacza, iż zostaną wydrukowane wybrane konta analityczne. Istnieje możliwość uzyskania raportu kont analitycznych z pominięciem kont rozrachunkowych (bez kontrahentów).
Raport podstawowego planu kont można uzyskać dla kont bilansowych oraz pozabilansowych. W tym celu należy zaznaczyć odpowiedni rodzaj kont.
Funkcja Zakres kont do raportu umożliwia określenie przedziałów kont i ich powiązań z klasyfikacja pomocniczą, jakie mają wystąpić na raporcie.
Po określeniu typu i rodzaju kont oraz podaniu ewentualnego zakresu kont należy wybrać funkcję Dalej w celu uzyskania raportu.

Funkcja Zrezygnuj powoduje wyjście z okna tworzenia raportu planu kont podstawowego.