Funkcja Obroty i salda dla klasyfikacji służy do utworzenia raportu pokazującego obroty okresu, obroty od początku roku oraz saldo od początku roku dla poszczególnych klasyfikacji pomocniczych. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla klasyfikacji pomocniczej.
Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W
tym celu należy podać Zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień
(np. 05.31).
Funkcja Zakres klasyfikacji do raportu służy do podania przedziałów
klasyfikacji pomocniczych, jakie mają wystąpić w raporcie.
Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:
Każde konto na nowej stronie - wydruk kartoteki każdej klasyfikacji
pojawi się na oddzielnej stronie.
Tylko konta:
z saldami - na raporcie
zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z saldami;
z zapisami w okresie - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie
klasyfikacje z zapisami w podanym okresie;
Funkcja Dalej powoduje tworzenie raportu dla
klasyfikacji pomocniczych zgodnie z podanymi zakresami.
Funkcja Zrezygnuj powoduje rezygnację z raportu obrotów i sald kont
klasyfikacji pomocniczej.