Data modyfikacji:05.12.2013 |
|
Tytuł pomocy: Obroty i salda dla klasyfikacji zbiorczych |
Funkcja Obroty i salda dla klasyfikacji zbiorczych służy do utworzenia raportu pokazującego obroty okresu bez bilansu otwarcia, obroty od początku roku bez bilansu otwarcia, obroty od początku roku z bilansem otwarcia oraz saldo od początku roku z bilansem otwarcia dla poszczególnych zbiorczych klasyfikacji pomocniczych. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla klasyfikacji pomocniczej.
Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W tym celu należy podać Zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień (np. 05.31).
Funkcja Zakres klasyfikacji do raportu służy do podania przedziałów klasyfikacji pomocniczych, jakie mają wystąpić w raporcie.
Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:
Każde konto na nowej stronie - wydruk każdej klasyfikacji pojawi się na oddzielnej stronie.
Tylko konta:
z saldami - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z saldami;
z zapisami w okresie - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z zapisami w podanym okresie;
Funkcja Dalej powoduje tworzenie raportu dla zbiorczych klasyfikacji pomocniczych zgodnie z podanymi zakresami.
Funkcja Zrezygnuj powoduje rezygnację z funkcji raportu obrotów i
sald kont zbiorczych klasyfikacji pomocniczej.