Funkcja Raport Kartoteka konta służy do wygenerowania raportu z kartotek wybranych kont. Raport ukazuje zapisy księgowe danego konta analitycznego oraz podsumowanie obrotów i sald. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla kont.
Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W tym celu należy
podać zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień (np. 05.31).
Funkcja Zakres kont do raportu służy do podania przedziałów kont, jakie
mają być uwzględnione w raporcie.
Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:
Każde konto na nowej stronie - wydruk
kartoteki każdego konta pojawi się na oddzielnej stronie.
Tylko konta z saldami - na raporcie zostaną
uwzględnione wyłącznie konta z saldami;
Tylko konta z zapisami w okresie- na raporcie
zostaną uwzględnione wyłącznie konta z zapisami w podanym okresie;
Raport można uzyskać dla kont bilansowych i wynikowych lub pozabilansowych,
odpowiednio zaznaczając rodzaj konta.
Na raporcie istnieje możliwość uwzględnienia: kont przeciwstawnych, bilansu
zamknięcia, waluty, klasyfikacji pomocniczej, podsumowania miesięcy opisu
dokumentu, daty operacji gospodarczej. Istnieje również możliwość wydrukowania
pełnej treści zapisów, jeżeli tej opcji się nie zaznaczy to wydrukuje się tylko
30 pierwszych znaków.
Dostępne funkcje:
Dalej - powoduje tworzenie raportu zgodnie z określonymi
parametrami.
Zrezygnuj - powoduje wyjście z okna raportu kartoteki konta
podstawowego.