Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Dane o firmie

Spis treści:

 

Zastosowanie funkcji
Funkcja służy do wprowadzenia danych o własnej firmie Dane te są wykorzystywane przy drukowaniu potwierdzeń sald, wezwań do zapłaty, not odsetkowych, sprawozdań dla GUS i US, faktur  itp. Funkcja znajduje się w menu Obsługa, Administrator, Ustawienia.


 
 

Opis funkcji

Po uruchomieniu funkcji wyświetla się dialog, w którym należy uzupełnić poszczególne pola zgodnie z danymi firmy. Wypełnienie wszystkich pól pozwoli na pełne wykorzystanie możliwości programu. W przypadku korzystania ze sprawozdań standardowych dane te należy wypełnić dużymi literami

Dodatkowo dostępne są następujące funkcje:

  Ustawienie miejsca przechowywania danych informacyjnych - użytkownik może zdecydować czy wprowadzane dane dotyczą wszystkich ksiąg (zaznacza opcję  wspólne dla wszystkich ksiąg ) czy tylko aktualnej księgi (zaznacza inne dla każdej księgi) Możliwość przypisania danych o firmie lokalnie do księgi jest szczególnie przydatna dla biur rachunkowych oraz w przypadku gdy zmieniają się dane firmy. Standardowo program ustawia wspólne miejsce przechowywania dla wszystkich ksiąg.

  Dalej - powoduje wyjście z dialogu z zapamiętaniem danych.
   Zrezygnuj - powoduje wyjście z dialogu bez zapamiętania wprowadzonych danych.
    Wydrukuj - pozwala wydrukować wprowadzone dane.

Uwaga
   O miejscu  przechowywania danych o firmie należy zdecydować przed ich wprowadzeniem.