Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Obroty i salda dla klasyfikacji

Spis treści:

Zastosowanie funkcji

Funkcja Obroty i salda dla klasyfikacji służy do utworzenia raportu pokazującego obroty okresu, obroty od początku roku oraz saldo od początku roku dla poszczególnych klasyfikacji pomocniczych. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla klasyfikacji pomocniczej.

Opcje wydruku

Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W tym celu należy podać Zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień (np. 05.31).
Funkcja Zakres klasyfikacji do raportu służy do podania przedziałów klasyfikacji pomocniczych, jakie mają wystąpić w raporcie.
Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:
Każde konto na nowej stronie - wydruk kartoteki każdej klasyfikacji pojawi się na oddzielnej stronie.
Tylko konta:

z saldami - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z saldami;
z zapisami w okresie - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z zapisami w podanym okresie;

Funkcja Dalej powoduje tworzenie raportu dla klasyfikacji pomocniczych zgodnie z podanymi zakresami.
Funkcja Zrezygnuj powoduje rezygnację z raportu obrotów i sald kont klasyfikacji pomocniczej.