Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Obroty i salda dla klasyfikacji zbiorczych

Spis treści:

Zastosowanie funkcji

Funkcja Obroty i salda dla klasyfikacji zbiorczych służy do utworzenia raportu pokazującego obroty okresu bez bilansu otwarcia, obroty od początku roku bez bilansu otwarcia, obroty od początku roku z bilansem otwarcia oraz saldo od początku roku z bilansem otwarcia dla poszczególnych zbiorczych klasyfikacji pomocniczych. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla klasyfikacji pomocniczej.

Opcje wydruku

 

 
 

Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W tym celu należy podać Zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień (np. 05.31).

Funkcja Zakres klasyfikacji do raportu służy do podania przedziałów klasyfikacji pomocniczych, jakie mają wystąpić w raporcie.

Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:

Każde konto na nowej stronie - wydruk każdej klasyfikacji pojawi się na oddzielnej stronie.

Tylko konta:

z saldami - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z saldami;

z zapisami w okresie - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie klasyfikacje z zapisami w podanym okresie;

Funkcja Dalej powoduje tworzenie raportu dla zbiorczych klasyfikacji pomocniczych zgodnie z podanymi zakresami.

Funkcja Zrezygnuj powoduje rezygnację z funkcji raportu obrotów i sald kont zbiorczych klasyfikacji pomocniczej.