Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Raport Klasyfikacja

Spis treści:

Zastosowanie funkcji

Funkcja Raport Klasyfikacja  służy do uzyskania wydruku wykazu wszystkich klasyfikacji lub wybranego zakresu. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla klasyfikacji.

Opcje wydruku

Tworząc raport należy zaznaczyć jakiego typu klasyfikacji dotyczy. Typ nadrzędne -  zostaną wydrukowane wybrane klasyfikacje nadrzędne; typ analityczne - zostaną wydrukowane wybrane klasyfikacje analityczne.
Funkcja Zakres kont do raportu umożliwia określenie przedziałów klasyfikacji jakie mają wystąpić na raporcie.
Po określeniu typu klasyfikacji oraz podaniu ewentualnego zakresu klasyfikacji należy wybrać funkcję Dalej w celu uzyskania raportu.
Funkcja Zrezygnuj powoduje wyjście z okna tworzenia raportu dla klasyfikacji.