Data modyfikacji:05.12.2013

Przejdź na stronę główną

 

Tytuł pomocy: Raport Kartoteka konta

Spis treści:

·         Zastosowanie funkcji

·         Opcje wydruku

Zastosowanie funkcji

Funkcja Raport Kartoteka konta  służy do wygenerowania raportu z kartotek wybranych kont. Raport ukazuje zapisy księgowe danego konta analitycznego oraz podsumowanie obrotów i sald. Do funkcji można dotrzeć wybierając kolejno funkcje: Konta, Raporty dla kont.

Opcje wydruku

Istnieje możliwość sporządzenia raportu za wybrany okres. W tym celu należy podać zakres dat dla raportu w formacie miesiąc.dzień (np. 05.31).
Funkcja Zakres kont do raportu służy do podania przedziałów kont, jakie mają być uwzględnione w raporcie.
Istnieje możliwość zaznaczenia następujących opcji raportu:
    Każde konto na nowej stronie - wydruk kartoteki każdego konta pojawi się na oddzielnej stronie.
    Tylko konta z saldami - na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie konta z saldami;
    Tylko konta z zapisami w okresie- na raporcie zostaną uwzględnione wyłącznie konta z zapisami w podanym okresie;
Raport można uzyskać dla kont bilansowych i wynikowych lub pozabilansowych, odpowiednio zaznaczając rodzaj konta.
Na raporcie istnieje możliwość uwzględnienia: kont przeciwstawnych, bilansu zamknięcia, waluty, klasyfikacji pomocniczej, podsumowania miesięcy opisu dokumentu, daty operacji gospodarczej. Istnieje również możliwość wydrukowania pełnej treści zapisów, jeżeli tej opcji się nie zaznaczy to wydrukuje się tylko 30 pierwszych znaków.
Dostępne funkcje:
Dalej - powoduje tworzenie raportu zgodnie z określonymi parametrami.
Zrezygnuj - powoduje wyjście z okna raportu kartoteki konta podstawowego.